15 september om 19 u : Herman Van de Velde

Herman Van de Velde

“Hoe een lingeriemerk overleeft in een wereldeconomie”

Herman Van de Velde

Herman Van de Velde kent de bedrijfswereld door en door: hij leidde 34 jaar het succesvolle lingeriebedrijf Van de Velde* uit Schellebelle. Als voorzitter van dit familiebedrijf heeft hij hopen ondernemerservaring. Hij kent als geen ander het belang van ondernemerschap en ondernemingszin.

Het doet ons dan ook veel genoegen hem te mogen verwelkomen als gastspreker op ons september diner, waar hij ons een en ander gaat vertellen over “Hoe een lingeriemerk overleeft in een wereldeconomie”.

*Van de Velde is een Belgisch beursgenoteerd bedrijf dat luxueuze lingerie en figuurcorrigerend ondergoed voor vrouwen ontwerpt, produceert en verhandelt. De hoofdzetel is in het Oost-Vlaamse dorp Schellebelle, waar de producten ontworpen en ontwikkeld worden, terwijl de productie in het buitenland gebeurt. De producten worden verkocht onder de hoofdmerken Marie Jo, PrimaDonna en Andrés Sardá. Het bedrijf is daarna uitbater van de winkelketens Lincherie, Rigby & Peller, Intimacy en Private Shop en heeft eigen winkels in Duitsland en Frankrijk.

Schrijf nu in :

15 september 2016 – 19u @ Lozen Boer

1e persoon inbegrepen in lidgeld, volgende betalen 65 euro aan de kassa.

Annulaties worden aanvaard tot 13 september. Daarna worden de restaurantkosten doorgerekend bij een no-show.

De inschrijvingen zijn helaas afgesloten.